خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 17:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمیان در نشست اتاق وضعیت فلسطین؛

شاهد فروریختن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها هستیم/ طوفان الاقصی معادله قدرت را تغییر داد

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: هیمنه پوشالی و بازدارندگی صهیونیست ها درهم فروریخته و معادله به نفع مقاومت تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بعدازظهر امروز (دوشنبه 22 مردادماه) در نشست کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین، گفت: خوشبختانه امروزه به وضوح می توان مشاهده کرد که مقاومت از دل اسلام ناب برخواسته و این امر موجب شده صهیونیست های غاصب و اشغالگر از همه اطراف تحت محاصره این جریان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه به برکت مقاومت، هیمنه پوشالی و بازدارندگی صهیونیست ها درهم فروریخته است، اظهار کرد: در واقع در شرایطی کنونی می توان اذعان کرد معادله به نفع مقاومت تغییر کرده است.

رحیمیان در این زمینه، ادامه داد: به عنوان مثال می توان به گذشت حدود یازده ماه از عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد که در این مدت صهیونیست ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و در مقابل مقاومت هر روز قوی تر شد و توانست همه مسائل را به نفع خود تمام کند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: در این میان حتی می توان به اظهارات مقامات صهیونیستی اشاره کرد که مدام از کابینه جنگ نتانیاهو انتقاد می کنند و به مصداق های متعدد در راستای عدم دستیابی به نتیجه مانند نابودی حماس و غیره اشاره می کنند که تایید کننده همین مسئله است.

وی با بیان اینکه افکار عمومی دنیا امروزه بیش از پیش نسبت به جنایات صهیونیست ها آگاه شده است، افزود: اکنون دل همه ملت های آزادی خواه در سراسر دنیا با مردم مظلوم فلسطین خصوصا غزه همراه شده است؛ بدون شک این امر نتیجه پایداری و مقاومت در برابر صهیونیست های اشغالگر است.

رحیمیان با اشاره به اینکه امروزه هیچ یک از جوامع بین المللی نباید در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت کنند، بیان کرد: طی چند روز گذشته شاهد عملیات و حمله جنون آمیز رژیم اشغاگر به آوارگان فلسطینی در مدرسه ای بودیم که در اثر آن، کودکان و زنان بی گناه شهید شدند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این زمینه، گفت: چنین عملیاتی باز هم ثابت کرد صهیونیست ها پایبند به اصول انسانی و اخلاقی نیستند و به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.

وی اظهار کرد: بر این اساس مجامع بین المللی باید بر اساس مقررات بین المللی نسبت به این جنایت ها موضع گیری کنند و با اقدامات خود جلوی بروز مجدد آنها را بگیرند.

رحیمیان افزود: متاسفانه تمامی این اقدامات نشان دهنده نژادپرسی صهیونیست ها است و خوی اشغالگری آنان را ثابت می کند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد که تمامی این جنایت ها با چراغ سبز ایالات متحده صورت می گیرد لذا آنها نیز باید در مقابل جوامع بین المللی پاسخگو باشند و به سزای اعمالشان برسند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382086
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار